Podzimní koncertní sezóna už jede naplno a důkazem toho byla i sobotní zastávka švédských HYPOCRISY v rámci druhé části turné k nové desce „End of Disclosure“.
V osm večer zahájil domácí support FORREST JUMP a popravdě řečeno, nebyla to vzhledem k charakteru akce zrovna nejlepší volba. Nehledě na to, že v předsálí se zrovna samotní HYPOCRISY vrhli na podpisovku a myslím, že je zřejmé, kde se mačkalo více lidí.
Dánští HATESPHERE, kteří jeli toto turné po boku švédského headlinera, to už měli z hlediska diváků veselejší a vzhledem k tomu, že se jednalo o úplně poslední koncert celé šňůry, blbnulo se i na pódiu. V hlavní roli byla potravinová fólie, kterou měl nejdříve Mike Park Nielsen omotané činely a zpěvák Esse Hansen zabandážovaný mikrofón, aby ho před a při poslední skladbě technici zabalili skoro celého jako mumii. HATESPHERE se na posledních albech přiklonili k pořádnému thrashingu (pod kterým však stále bublají dozvuky core a moderního groove metalu), který mistrně odsekali i ve Zlíně a díky pohodě panující na pódiu si snadno získali i fandy v sále.
Ti však hlavně čekali na HYPOCRISY a ti se jim odvděčili měrou vrchovatou. Kromě novější tvorby se švédská čtveřice (posílena i na aktuálním turné o kytaristu Tomase Elofssona) ponořila i hluboko do minulosti a potěšila skalní fanoušky skladbou „Necronomicon“ z alba „Osculum Obscenum“. Peter Tägtgren se sice celou dobu tvářil vážně, ale ani chvíli mezi svými úžasnými chropoty, řevy a skřeky (pořád nechápu, jak ten chlap to má v krku naštelováno) nezapomínal třepat hlavou a chodit hecovat diváky na obě strany pódia. A protože vše klaplo i po zvukové stránce (ideální hlasitost a po prvních dvou skladbách i vyvážení nástrojů), museli domů všichni odcházet spokojeni. HYPOCRISY – to je deathmetalová jistota, která nikdy nezklamala.
Fotogalerie Zdenka Zeleného zde