Festival Rock for People startuje už příští středu 12. června. Fanouškům nabídne světové hudební shows The Offspring, Bring Me The Horizon, The Prodigy, Yungbluda, Avril Lavigne nebo Sum 41 a přes 120 dalších hvězd, ale také divadelní představení, filmové projekce, poutavé diskuze, tanec, módní přehlídky či secret shows. Již druhým rokem ve spolupráci s generálním partnerem Komerční bankou festival také představuje unikátní koncept KB Future Fest, který ukazuje, jak by mohly festivaly vypadat za pár let. Hlavním tématem zóny je udržitelnost a její podoby v oblastech jako energetika, využití druhotných materiálů, předcházení vzniku odpadu nebo osvětě.
Rock for People, který se koná v hradeckém Parku 360, prostřednictvím KB Future Festu nabídne nejen pohled do budoucnosti, ale také umožní si mnohé z technologií, neotřelého designu, šetrných a odpovědných služeb nejen prohlédnout, ale rovnou vyzkoušet, ochutnat nebo osahat. Loňskou podobu zóny ocenila porota European Festival Awards zařazením do finále TOP 10 v kategorii The Best Brand Activation.
“Rock for People dávno není ryze hudební festival. Stal se také showroomem pro technologie, design a inovace. Právě tyto atributy se v zóně Komerční banky a Mastercard setkávají a nechávají příchozí nahlédnout do budoucnosti udržitelných festivalů. Je před námi ještě dlouhá cesta a nás těší, že máme partnery, kteří se na ni vydali společně s námi,” shrnuje Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.
Ve spolupráci s Komerční bankou bude také už od čtvrtka 6. 6. možné vyměnit si vstupenku za festivalový náramek na vybraných pobočkách Komerční banky v Praze, Hradci Králové a Brně. Majitelé karty Mastercard od Komerční banky budou moci soutěžit o nezapomenutelné festivalové zážitky a získat bonus při dobití festivalového náramku. „I letos je Komerční banka hrdým generálním partnerem jedinečného hudebního festivalu Rock for People, který nemá ve střední Evropě obdoby. Partnerství Komerční banky a festivalu je založeno na inovacích, podpoře udržitelnosti a dlouhodobé spolupráci, která trvá již 7 let. I letos máme pro všechny návštěvníky připravenou KB Future Fest zónu, kterou jsme letos připravili se společností Mastercard. Zóna je dokonalou oázou pro relaxaci, odpočinek a doplnění energie mezi nabitým festivalovým programem,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand strategii a komunikaci Komerční banky.
V prodeji jsou poslední čtyřdenní vstupenky za aktuální cenu do čtvrtečních 13h, kdy startuje páskování. Následovat bude zdražení na cenu 4 190 Kč, která bude i na místě, pokud nedojde k dřívějšímu vyprodání. Některé kategorie jako VIP, Comfy+, jednodenní páteční a sobotní vstupenky a kompletní glampingové ubytování jsou již zcela vyprodané: https://rockforpeople.cz/cs/tickets/.