CONJURER – „Páthos“ Britové CONJURER se v line-upu labelu Nuclear Blast poněkud vymykají, a i historicky patří k tomu nejméně stravitelnému, co německý vydavatelský gigant zaštítil svým jménem. V době, kdy však o trendech víc než kdy jindy rozhodují fanoušci mající muziku i její tvůrce na dosah ruky, však záhy po vydání debutu „Mire“ (2018) vycítil potenciál této čtveřice a kapela tak s dvojkou „Páthos“ může svůj post-metalový marast vyvážet z Ostrovů směle do světa! Objednej CONJURER na Sparkshopu
GREG PUCIATO – „Mirrorcell“ Greg Puciato se v THE DILLINGER ESCAPE PLAN vypracoval v nejautentičtějšího frontmana své generace, vůbec nejosobnější je však na svém druhém sólovém albu „Mirrorcell“. „Je autobiografické a abstraktně napsané,“ říká k němu v rozhovoru, který najdete na dvou stránkách červencového Sparku, v němž se jeho novinka umístila mezi recenzovanými alby na třetím místě.
MUNICIPAL WASTE – „Electrified Brain“ „MUNICIPAL WASTE mají všechny thrashové fígle v malíčku a je radost vnímat, jak se tím baví,“ píše ve své recenzi v červencovém čísle CYKLO. Co je však hlavní, MUNICIPAL WASTE baví taky fanoušky. Čtrnáct kousků nasekaných do půl hodiny a něco uteče jako voda a přestože vás sekuriťák zrovna vyvedl bokem, vy nezdráháte a vrháte se do toho lesa rukou surfovat znovu! Objednej nové MUNICIPAL WASTE na Sparkshopu
PROTECTOR – „Excessive Outburst of Depravity“ PROTECTOR jsou dnes už možná kapelou, která hraje za pár set Euro pro pár nejskalnějších v klubech jako je brněnský M13, hrát však nezapomněli. Respektive, dnes už jediný původní člen, zpěvák Martin Missy, je z generace srdcařů a jak poznamenává CYKLO v aktuální recenzi, novinka „Excessive Outburst of Depravity“ „má sílu oslovit nejen nostalgiky a pamětníky, ale zaujmout i čerstvou krev, jež uctivě vzhlíží ke svým vzorům“. PROTECTOR na Sparkshopu
SHINEDOWN – „Planet Zero“ SHINEDOWN se poslední roky přetahují s THREE DAYS GRACE o post kapely, která zapsala nejvíc singlů do čela rockového Billboardu, a s titulní skladbou novinky „Planet Zero“ přidali už zápis číslo sedmnáct. Jak se povede desce jako celku, se teprve uvidí, v každém případě, po odkládaném vydání je konečně venku, přičemž frontman Brent Smith o ní hovoří jako o tematicky „kontroverzním“ a zvukově „očesaném“.