Nový Spark
venku od 31. října
Hodinky ze sudu od whiskey, autorský plecháček nebo džíny na míru? Jack Daniel’s vsadil na divokou kartu

Hodinky ze sudu od whiskey, autorský plecháček nebo džíny na míru? Jack Daniel’s vsadil na divokou kartu

Džínový krejčí, řezbářské duo, hudební grafik, moderátor, který si dopředu nic nepřipravuje. Takoví jsou ambasadoři podzimní kampaně pro Jacka Danielse. Každý z nich zastupuje jiný brand známé Tennessee whiskey a prosazuje svoji nezávislost jiným způsobem. Co všechny kluky spojuje je fakt, že vystoupili ze své komfortní zóny, mnozí z nich opustili korporátní sféru a dělají povolání, které je skutečně baví. Navíc milují i ikonickou Jackovu whiskey. Není proto divu, že každý z nich pro ni něco autorského vytvořil.

„V době, kdy jsem přemýšlel, jaké ambasadory oslovíme pro naši podzimní kampaň, jsem potkal Patrika Diamanta, prvního ryze džínového krejčího v České republice. Jeho netradiční business mě oslovil natolik, že jsem začal pátrat po dalších příbězích lidí, kteří opustili svá původní povolání a začali se věnovat něčemu vlastnímu a spolu s PR. Konektor jsme se pustili do netradiční kampaně,“ popisuje začátky senior brand manažer Jack Daniel´s Patrik Skála s tím, že autorská videa z výroby jednotlivých produktů najdete na jackovském youtubovém kanále.
Výroba dřevěných hodinek


Výroba autorského plecháčku


Výroba džínů Gentleman Jack


A kdo v kampani hraje hlavní roli?


Patrik Diamant – 26 let, džínový krejčí, ambasador Jacka Daniel´s – Gentleman Jack
První muž, který v Česku začal šít džíny na míru výhradně pro pánskou klientelu. Jeho cesta za úspěchem začala před několika lety, kdy sám řešil problém – nemohl si na českém trhu vybrat džíny, které by mu skutečně vyhovovaly. A právě tak se v jeho hlavě zrodil nápad, že si je sám ušije. „Začátky nebyly jednoduché, první džíny mi trvaly několik měsíců. Naštěstí jsem měl trpělivé zákazníky,“ směje se šestadvacetiletý podnikatel. Sám se považuje za moderního gentlemana, který ale raději než oblek, nosí svoje džíny. Není náhodou, že právě on se stal tváří Gentleman Jacka. V rámci kampaně vytvořil speciální džíny na míru s motivy Jacka Daniel´s, které jsou vyrobeny z raw denimu (látka, která postupně světlá, džíny tak zrají stejně jako Jack).


Richard Koubek, Jakub Šrejma – 27 let, designéři dřevěných hodinek, ambasadoři Jack Daniel´s Honey Kadeřník a IT technik – na první pohled neslučitelné profese. Přesto se Jakub a Richard před dvěma lety spojili, aby v Česku rozjeli netradiční business. Kluci z Liberce ručně vyrábí dřevěné hodinky. S výrobou začali v kuchyni, teď mají vlastní dílnu a zaměstnávají i zbytek rodiny. V rámci projektu vytvořili originální „jackovské“ hodinky ze sudu od whiskey Jack Daniel´s, které zrají stejně jako whiskey samotná. Hodinky přímo ze sudu od whiskey jsou k dostání v limitované edici a kdokoli ji je může koupit.


Vojtěch Woody Troják – 26 let, hudební grafik, ambasador Jack Daniel’s Old. No.7. Ve svých šestadvaceti letech toho udělal více než jiní za celý život. Stál za zrodem dvou hudebních skupin, během koncertních „šňůr“ stíhá vytvářet grafiku nejen pro ostatní kapely, ale i pro celé festivaly – například pro táborský Mighty Sounds. Nedávno měl svou první výstavu v Rock Café. Hudební design, kterému se v Česku věnuje jen hrstka umělců, je jeho srdcovou záležitostí. Pro Jacka vytvořil unikátní plecháčky, na něž nakreslil motivy, které dokonale charakterizují jeho nezávislý životní styl.


Jakub Kotek – 28 let, moderátor, ambasador Jack Daniel´s Fire
Když moderuje, jde do toho naplno. Žádné texty si dopředu nepřipravuje, miluje totiž kouzlo improvizace, ačkoliv ho občas dostalo „do úzkých“. Momenty „trapnosti“, jak sám říká, jsou pro něho největší výzvou. Je to prý skvělá šance dostat publikum na svoji stranu. Rád zůstává svůj: „Pořád jsem ten floutek z Hradce a chci jím i zůstat,“ říká s úsměvem. O dennodenních výzvách a nezávislých rozhodnutích byl i jeho společný rozhovor s Jackem Daniel´s.
„V budoucnu možná uvažujeme o tom, že bychom vytvořili výzvu pro další ambasadory a spolupracovali na takovémto konceptu i v nadcházejícím roce,“ uzavírá senior brand manažer Patrik Skála.

Foto: Roland Szabo – pro Jack Daniel´s

Nový Spark
venku od 31. října
Kalendář akcí
19.12. TARJA
20.12. ŠKWOR
19.01. INSOMNIUM, OMNIUM GATHERUM, HINAYANA
21.01. TREMNOTI
25.01. TURMION KATILOT
27.01. MOTIONLESS IN WHITE, FIT FOR A KING, BRANDED SACRIFICE
30.01. PAPA ROACH
30.01. HÄMATOM
01.02. Pantera
07.02. ALESTORM, ENSIFERUM, TÝR, HEIDEVOLK, ELVENKING
A co FAKKER!?
logo
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace