Že se rockové hvězdy tu a tam objeví v nějaké reklamě, je zaběhnutá věc. Není to tak dávno, co jsme mohli vidět Ozzyho Osbourna v reklamě na instantní nápoj od společnosti Liquid Death. Ani pro Alice Coopera to není poprvé, co se objevil v reklamě. Můžeme si vzpomenout například na vtipnou reklamu na sponky .
A nyní se tento král shock rocku vrací zpět na televizní obrazovky, aby nám pověděl o chutném nápoji od společnosti WhistlePig. Kdo si ale čeká pořádnou alkoholovou nálož, která mu vypálí zrak, bude zklamán. Dny, kdy do sebe Alice Cooper pral hektolitry alkoholu a dalších jedů (ehm...), jsou už dávno sečteny. Nápoj sice možná připomíná whisky, alkohol v něm ovšem nenajdete. Místo toho jde o osvěžující nápoj s příchutí ovoce, bylinek a aromatickou kořeněnou vůní. Láhev se 750 ml. obsahem můžete pořídit za 50 dolarů. Nebo si za necelých 200 dolarů můžete pořídit speciální balíček, který kromě lahve obsahuje limitovanou edici vinylů alba „Breadcrumbs“ v barvách osvěžujícího nápoje. Navíc, několik vybraných šťastlivců dostane šanci se utkat se samotným Alice Cooperem v golfovém klání.